Tuesday, June 1, 2010

Mõned mõtteterad:))


Nii aga seda et see reede juba Suvevaheaeg... jeeeee:)) Ülitoree, täna ka jube esimene suve kuu:)
Hmm.. mis siis olnud on .. eelmine nädal oli koolist vabanädal kuna nelja-viieline, see nädal ka mega lebo. Täna käisin siis trenni lõpuaktusel :D Kaheksa aastat juba tantsitud :D
Kolm astet on kaks olen läbind :)
Aga jaam Katil oli siin vahepeal sünnipäev, laupäeval sünnpäevale siis :)
Aga Uma Peol käisin ka vahepeal ja :D Hästi tore päev oli :D
Aga praegu ei oskagi midagi rohkem kirjutada :D
Tsaukaa ;**

Igav oli ja siis otsisin Mõned Mõtteterad... :))
-Tüdruk küsib poisi käest, " millist armastust on sulle vaja? " Poiss naeratab ja vastab, " Sinu oma .. "

-Ma armastan 3 asja : Päikest, kuud & sind. Päikest päeval, kuud öösel ja sind igavesti.

-Kas sa tead kui raske on öelda " Ja , me oleme nüüd sõbrad " kuid tegelt tahan ma lihtsat karjuda , MA ARMASTAN SIND !

- Jumal lõi mehe, vaatas tagasi ja mõtles: "Ma suudan paremat!" ja lõi naise
- Peeru Paeluss(Pearu Paulus)
- Ida-Jänes(Eda-Ines)
- Tuti Helve (Heti Tulve)
- Sitavares on suur lennuvõimetu lind
- Sain sooja soovituse normaalseks hakata.
- Mess with da best & die like da rest...
- Arvad, et oled asendamatu? - Pista näpp korra vette ja vaata, kas jääb auk alles.
- Hell was full... So im back!
- Ega suvi pole naljaasi - sest hernes tahab keppi, till tõuseb, redis läheb kõvaks, kartul tahab panemist ja kurk kiletamist.
- Ärge öelge mulle seda mida ma tegema pean ja mina ei ütle teile seda kuhu te minema peate!

- mõned vead on liiga head, et neid ainult korra elus teha.
- Enne must minevik, kui LILLA tulevik!
*See, kes mõtles välja kella keeramise võiks omale kellad persse keerata!
*mälu on lühike ja juhtmed on pikad. oleks vastupidi, oleks hea
*you sould put a condom on your head because if you're going to act like a penis you should have no problem dressing like one.
*Hello! I am not crazy, I`m just a little unwell.
*Mehed on nagu parkimiskohad. Kõik head on alati ära võetud ja alles ainult invaliididele.
*Ürgisastel on omad seadused- nuiaga pähe ja koopasse ää.....
*Palun vaikust, ma arenen !
*mina pole midagi, sina pole sedagi
*Girls have unique magic powers-> They get wet without water,bleed without injury, and make boneless things hard...

*Mitu korda ma pean vett tõmbama, et Sa kaoksid?
*Blond hetk!

*mehed on nagu pilved: kui hommikuks ära lähevad, võib veel täitsa ilus ilm tulla
*naine peab olema nagu toonekurg: pikkade jalgadega ja tooma lapsi
*Damn right I'm good in bed i can sleep for hours!
*Lapsed, mitu korda pean ma teile rääkima: ärge mängige kirvega! Taguge see endale pähe!
*ja kui ma hulluks lähen, siis sinu ma võtan küll kaasa
*Kui neil seal taevas šokolaadi pole, siis ma sinna ei lähe!!
*sõber on nagu piss püksis. kõik näevad aga ainult sina tunned.

*-igaühe jaoks on kuskil keegi.......ja minu jaoks lõigi Jumal muusika.
*Müüa südametunnistus..ületuunitud..ülekasutatud
1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d!

- Today you'll hate me - tomorrow you'll miss me !

- I know, i make mistakes. but this is a part of my life.

- Pilgud on esimesed armastuskirjad .

- Elu on nagu tee mida mööda me käime, kui jõuame küllalt kaugele tuleb ette kuristik millesse peame hüppama.

- Elu on nagu joonistus ilma kustukummita.

- "Sõber" on vahel sõna, millel puudub mõte.

- Mul ei jää su nimi kuidagi meelde, kas ma võin sind lihtsalt sitapeaks kutsuda..??

- Kui mind poleks oleks maailm täiuslik . Mina ise olengi üks suur viga .

- Täna pakun oma südant poole hinnaga . Kas võtad ?

- Inimene usub kõike, kui talle seda kõrva sisse sosistada.

- Ükski sõna ei väljenda niipalju armastust, kui seda teevad silmad.

- Miks küll kohus ei karista neid, kes lõhuvad südameid ?

- Olen lihtne tüdruk ,kes mõtleb alatihti vasakule .

- sa oled juba terve päeva mu peas ringijooksnud, kas sa juba ära ei väsi?

- Armastus ei küsi aega, kohta ega vanust.

- Sõprus pole rikutud südamete jaoks.

-Hoia, keda armastad.
-Sõpru ei otsita välimuse järgi, vaid südame järgi.
-Sõprus on kui seebimull, mis võib puruneda märkamatult ning võib mitte kunagi taastuda. Hoia sõpru.
-Ära anna lubadusi, millest sa kinni pidada ei jõua.
-Tõeline sõber on see, kes aitab sind alati, mitte see, kes sinu eemal oleku ajal sinust taga räägib.
-Tõelised sõbrad ei pane näkku.
-Elu on liiga lühike, et raisata seda inimeste peale, kes sinust tegelikult ei hooli.
-Võta elult kõik, mis vähegi võtta annab.
-Ela ise ja lase teistel elada.
-Õige sõber on see, kes hoiab sul käest, kuid puudutab su südant.
-Some love lasts a lifetime, true love lasts forever.
-Armastamise ja vihkamise vahel on väga väike samm.
-Armastus ei ole see, kui ta sulle meeldib.

-Naer läbi pisarate on õpitud oskus.
-On vaja ainult ühte minutit, et märgata erilist inimest, ainult ühte tundi, et teda hinnata, ainult ühte päeva, et teda armastama hakata ja siis tervet elu, et teda unustada..
-Armastus tuleb pimedana, läheb nägijana.
-Kui sa ei suuda millessegi uskuda, siis usu sellesse, mida näed.
-On vaja väga vähe, et olla õnnelik.
-Üks tark poiss ütles mulle kungi : Armastus on nagu vesi, vesi muutub aeglaselt soojaks ja siis jahtub aeglaselt, sama on ka armastusega. See tekib aeglaselt ja kaob aeglaselt, nii ei saa olla , et ükspäev lihtsalt ei armasta.
-Elu on liiga lühike. Tuleb suhelda ainult nendega, kes seda väärivad.
-Suudlus on süütu meelelahutus.
-Kui pole armastust ega sõpru,on elult võetud kogu tema võlu.

-Mul pole midagi suremise vastu, aga mind ajab vihale, et ma peangi surnuks jääma.
-Behind every great woman , is a guy looking at her ass .
-''I love You ! '' is eight letters. So it's bullshit.
-Maailmas on kolme liiki sõpru: sõbrad, kes teid armastavad. Sõbrad, kes teist ei hooli. Sõbrad, kes teid vihkavad.

-I should enjoy my life, but i fucking hate it .
-I hate that I love you.
-Armastus on kolme silbiline sõna,mida annab elu aeg venitada.
-Love is like the wind - I can´t see it, but I can feel it.
-True love stories never have endings.
-Death can not stop true love, it can only delay it for a little while.
-Love is not a matter of counting the years - it's making the years count.
-You can't buy love, but you can pay heavily for it.

-Help me, I'm blond.
-I'm like a butterfly: pretty to see, hard to catch.
-Sõprus suurendab rõõmu ja vähendab kurbust.
-Mõelge sellele, et tänast päeva ei tule enam KUNAGI !

-Elu on nagu lill, persse need muruniidukid .
-Save water, drink beer!
-Selleks, et ennast korralikult välja magada, peab sisse magama.

-Kui keegi kellegi peale vihastab, on see selle inimese probleem, kes vihastab, mitte selle, kelle peale vihastatakse.

-Ma unustan sinu ainult siis, kui ma unustan hingamise.
-I Love You" - three simple words, but they're so hard to say !
-Nobody is perfect . I am nobody , that makes me perfect.

-Just because I'm not crying, doesn't mean I'm okay.
-When somebody hurts you , cry a river , build a bridge and GET OVER IT !

-Good girls go to heaven , bad girls go everywhere.

-I hate barbie, because this blond bitch has everything.

Need on nii head lihtsalt :

Zooja Puhur
Niina Sarvik
Maksim Market
Heli Kopter
Aita-Leida Kuusepuu
Anna Nuga
Kusti Potti
Elis Tama
Joo Ming
Mann A. Vaht
Ly Kluseeskirjad
Kessu Sisselasi
May Day
Alf A. Romeo

Kardaan Laksu – poksija
Kinnask Ätte – hiina poksja
Kurvis kravis – läti rallisõitja
Kurvis Pikalis – läti rallisõitja
Ülle Annus – narkoennetuskeskuse töötaja
Anti Septikum – apteeker
Antti Vastatatti – soome poksija
Api Upun – kreeka ujuja
Matti Altlatti – soome kõrgushüppaja
Ket Mahha – afganistaani rattasõtja
Tiit Sei – eesti dj
Langu Age – keeleteadlane
Mari Huaana – narkosõltlane
Myoda-Pohja Ruomalainen – soome ujuja
Pereta Purki – poola laulja
Kari Munne – soome ärimees


Love is name, sex is game. Forget the name and play the game.
Mine nii kaugele kui näed, ja kui sa oled kohale jõudnud, näed kaugemale.

No comments:

Post a Comment