Sunday, May 23, 2010

Suvee!!


Kaks nädalat veel vaheajani :D Ma elan selle ülee :) Pean elama :D
Aga mul on terve järgminenädal vaba nädal:D nänänää.... 4-5- line ikkagist ju:P
Omg täna oli jube nõme päev, mega väss olla, mingi kella 10 kuni 17.30 proov, tore juu .
Jalad mega läbi :/
Aga jah eile oli jälle väike tšill Avega :D Ja hiljem natuke ka Avvu ja Jannuga :)
Mingi väga vigast sai pandud jälle :D ja see nali hommikul (Y) ma ikka räme aju ju :D Teist minusugust ei leia keegi :D
Jannu käskis kirjutada et kõik talle homme pöialt hoiaksid :D üleminekueksam(Y)
Mul ka vahepeal üleminekueksam ära olnud :D põdesin küll rämedalt aga nelja sain :P :D
Ja ilmad on ka muidugi ülekõige :D ülimalt soojad (#)
Ja kõige tähtsam uudis - Ma Vihkan Sääski !
Aga ootame kõik koos suve ära :)
Päikest teile (#)

No comments:

Post a Comment