Thursday, June 17, 2010

:)


Oi jummel viimasel ajal on nii kiire olnud ja homme ka maru kiire päev.
Eile oli trennis proov, siis nägi musisid keda kaua polnd näind .
Homme tuleb hea ilm Jannu tahab mukka randa minna aga vaevalt mul aega on. Aga no too kaun nagu nii läheb randa isegi siis kui ma ei lähe:D Tahab niggaks saada, siis hea laupäeval Vastseliina laadal niggana esineda. Nii ta ütles mulle:)
Ärge keegi laadala esinemist vaatama tulege onju. Lubate? Te ei tohi tulla, mai luba.
Agamm.. Homme on siis lõpupidu musikestel :) Ei tea jaa kes need lõpetavad ?.... Annu, Tibu, Sassu ja Avvu. Avvu kallis anna andeks aga ma kardan et ma ei jõua sinu juurde :S Aga ma teen tasa sulle selle :D Luban!
Ja siis see Jannu-Pannu tahab pühapäeval määdi minna ,again minuga :D Mis tal häda on mai tea :D
Aga jah väga igav on praegu. Ootan kuna jannu juurde sööma saab minna. Jannu lubas, et ta laseb oma emal meile kräsupeakooki teha :P mmmm..njämmu :)
Seekord tahtis siis pildil Jannu olla ;* Talle siis!
Tsaukaa.. ;*

No comments:

Post a Comment