Thursday, February 11, 2010

Kurbb.


Nii, täna siis neljapäeva õhtu kell on 22.00
Homme reede again. Tahan siis öelda, et ma olen maailma vihaseim inimene üldse. :/
Laupäeval ei saagi "Red Carpet Showle" minna, kuna ma pean mingi tartusse trenniga esinema minema ors.
Me olime juba nii kaua harjutanud ja vaeva näinud.
Aiiplää ma olen ikka maruvihane, ma juba nii kaua ootasin seda sõbrapäeva pidu ja siis nüüd ei saagi minna. Ma olen nii õnnetu:S
Aga homme saan ma endale nunnu roosa auto mille küljes lehvib nunnu roosa lipsuke ,koos todd lasancega(L) ja roosade pokseritega :P haha kell 16.00 peaks kohale jõudma siis:D Tänks, et mulle kõike annad mida ma tahan :)
Täna tegime rampsis hõbesüdameid, jõime teed ja sõime küpsiseid, harjutasime tantsu, mida ma nagunii tantsida ei saa. Oii Tibu, seal akna taga :) heaa(Y)
Mai teagi ei olegi isu kirjutada praegu rohkem .
Tsauu kallid olete! ;*

No comments:

Post a Comment