Monday, February 22, 2010

Avvule!


Oii Aveli sinuga on kaa nagu hullult palju toredaid mälestusi. Mai tea ma pean nüüd mega mõtlema hakkama:d


Kõige pealt siis neid hiljutisemaid nalju koolitantsult on sinu JUUSTUKE. Avvu ütleb: juustud! xD Hmm ja siis see kuidas te mul margi maha tegite. Kas sulle meeldib Stiina? B- klassi stiina? . hmm mitte väga :D:D Ja see kuidas te Massuga vetsukabiinis kahekesi olite ja raputasite xD


Mm ja trennis saab ka nagu üli kõvasti nalja. venitamise ajal parim jalahoidja. Mäletad kui sa mul kunagi jalga hoidsid ja sul mu jalg käest kukkus ja sa vastu pead mu jalaga said :d irww


Ja see trenni pidžaama pidu, kui sa mul kukil olid ja ma istuda tahtsin ja tugitooli kõrval oli prügikast, ja siiskui ma istusin läks su jalg prükkarisse. Appi mai suuda, sai tea kui südamest ma naeran praegu :D


ja nüüd tuli see meelde, kui me bowlingus käisime ja telkust tuli superstaari saade ja siis sa hakkasid kah et :" Ma lähen ka sinna ja hakkan seal mingi I´m a barbie girli, laulma !" apppi kui hästi ma seda mäletan.Nii ...mai tea mis mul veel meelde tuleb. Aa see uus aasta kaa, aah jube külmm oli juu. lamppi jalutasime seal ja rääkisime :D Ja see eeline aasta koolitants:p Kui ma Laurit friikasin ja siis te kekutasite et ta laulis teile :D:Dirff


Ei tulegi praegu midag meelde:D kõige paremad hetked said kirja :D


Aga jahh hästi kallis oled ;* ole sama ülitore ja hea sõpsu edasi ! (L)












No comments:

Post a Comment