Wednesday, January 20, 2010

Tibule!


Mõtlesin tükk aega, et mida blogikesse kirjutada. Tuli idee kirjutada iga päev kellestki kes on mulle kallis ja kellega mul on toredaid mälestusi. Kas vähe või palju, kurbi või toredaid, see ei oma tähtsust, mälestusi ikka on. Esimesena otsustasin kirjutada Tibust (kristinest). Kristine, oii sinuga on mul väga, väga palju mälestusi, nii rõõmsaid kui kurbi. Kõige esimesena tulebki mulle meelde see kuindavärk xD , ilmselt sellepärast et see oli üsna hiljuti. Siis tuleb mulle veel kohe meelde see viimane piljardis käik :) , tead isegi seda:D Nii ja üks viha juhtum mis nüüdseks hullult nalja teeb. Mäletad, kui see võsa jama oli. Kui tülitsesime kummale kui suur ala võsast kuulub=) Ja kui hakata meelde tuletama neid väga ammuseid aegu, siis, oijummel :P Aga tead sellest ei hakka praegu kirjutama:D Kristine sa oled selline hasti sõbralik, tore, heasüdamlik, hooliv, armas, humoorikas, nunnu, kobe, blonduke :) ja veel palju muud. Aga tead, tahtsingi sulle seda öelda, kui kallis sa mulle oled ja kui väga ma sinust hoolin (k) (a) Pühendus Tibule! Järgmine kord kirjutan juba kellestki teisest :) Tsaukaa!

No comments:

Post a Comment