Friday, January 22, 2010

Annule!


Nii tere jälle!
Täna otsustasin kirjutada Annust (aniitast). Ka sinuga on mul plaju, plaju mälestusi. Sõpsid juba väksest peale. Praegu tuli esimese asjana meelde see ,kui me seal garaašide juures seal selle kõvera puu otsas ronisime :D Ja nüüd tuleb meelde ka see, kui me minu maja taga paksu, suure paju otsas turnisime. Alati ronisid sina tippu ja mina argpüks ei saanud kolmandalt oksaltki kaugemale :P:D
Nii.. mis mul veel meelde tuleb!? Hahaa, praegu tuli see hea asi meelde, kui me seal tibu sauna juures olime ja kui ma sinna pimedaga jooksin, panin üle õunapuu. irww:P Oii, ja veel need ööd, mil sa minu juurde oled ööseks jäänud. Ougaad:) mingi poole ööni istusime üleval, räägime naljakatest ja igasugustest mälestustest :D Aga jahh tulles tagasi su iseloomu ja välimuse juurde. Siis oled hästii rõõmsameelne, paned palju vasakut, heasüdamlik, seksikas:D ,vahest kui vaja siis ka ülbe :P , seltsiv, sõbralik.
Ja ka sinule tahan öelda kui kallis sa mulle oled ja, kui väga ka sinust hoolin (k) (a)

No comments:

Post a Comment