Tuesday, November 2, 2010

1. ja 2. november


Nii.. eile õhtul Tibuga väljass, no seda nalja, ma tõesti ei usu, et maailmas on nii järvekaid inimesi nagu meie, teeks ikka varju peal räigeid asju ja siis filmiks üles ka veel.Noo see koht oli hea ikka kui see kolin käis ja su pea järsku pöördus ja siis oli jooksuga minek. Ma tahaks sellest rääkida ,aga mai saa:D Nii tänakoolis... enne geograafiat oli suht sitt tuju kuna põdesin geo. tööd, siis lõpuks see tuli ja mai osand seda üldse ,elu sitt:/ Loodan et tuleb vähemalt normaalne hinne. Aga pärast seda oli tuju laes. Mussa tunni ajal sai noo nii vigast pandud, et vähe pole . Ostsime puhvast käsnakalle komme, kui mul need tunni ajal söödud said, siis hakkasin lihtsalt seda karpi uurima, nägin siis kui vinged hambad käsnakallel on, siis tegin teda järgi ja panin tema pildi endale näo kõrvale ja küsisin teistel : " kas pole sarnased?" Kõik hakkasid naerma ja siis mõtlesime et teeme pilti. Maarja-Liis tegi mega fotosessiooni minust ja käsnakallest :P Nii siis pärast tunde läksin bussipeale, siis jõudsin koju, tegin endale superhead võikud , õppisin, arvutisse, telksu jamuuselline :D Vahepeal käisin tibuga väljas, aa eile mul kadus väljas helkur ära ma tundsin seda kui sellele kükitades peale astusin, hakkasin siis seda seal lehtede seest üles võtma ,aga seda polnud seal. No tegelt ka ,täiesti müstika elu kaua aega kraapisime seal, käisime täna ka seal aga mida pole seda pole. mul tekkis kahtlus ,et äkki on sellel midagi hingedepäevaga pistmist:p Ja rohkem uudiseid mul polegi:D Seda kaa veel,et lugesin just Avelikese blogi ja mõtlesin et kui kallis ta mulle ikka on ja kui vägaväga ma teda igatsen:D Mitte, et ma teisi ei igatseks aga teda kõige rohkem, kuna teda näeb kõige harvemini:/ Aga no tavaliselt kui kokku saame teemeneed ajad tasa :D Kallis oled;*
Seda ka muidu ,et mul varsti sünnipäevake :)
Tsaukid praeguseks :)

No comments:

Post a Comment