Tuesday, August 17, 2010

13 ja reede ;)


Kohe üldse ei viitsi enam siia blogisse kirjutada ,aga noh kui kallike tahab siis tuleb kirjutada :d
Ma räägin siis ainult 13 augustist, kuna varasemat ei viitsi meelde tuletada.
!13 ja reede oli siis Kubijal Suvehitt, nii õhtu alagas nii et läksime bussiga Tibuga võrru, võrust edasi jalgsi kubijale koos ave ja tibuga,. Nii jõuame siis kohale ,hakkan piletit ostma ,tüüp küsib et kas ma olen üle 16, et ma pean 100 kroonise pileti ostma, ma siis vaatan et mida perset ma 15 ju, too ütleb et näita dokumenti, mul et vatafakk mul pole kaasas ju, siis ütleb mulle
,et noh siis pean sajase pileti ostma. Vingun seal siis et mai ole nõus mai tule sisse ,ma pole nõus maksma 100 kui ma tglt 15 olen ja peaks 75-se pileti saama. Tüüp ütleb mulle siis et no vaata siis puu tagant ma võin sulle pulksi anda, ma et noo tore onju ,siis vingusin seal suht kaua siis ütles et noo hääkül saad siis 75kroonisse piletiga sisse ,ma mega häppi noh. Nii siis läksime sisse istusime ,ootsaime veel Avvut ,Jannut ja kairit. Siis lõpuks jõudsid nood ka , ma vaatasin Jannule suu lahti otsa ,sest ta oli oma pea pruuniks värvind. Nii okei siis läks pidu lahti , esinejatest ei viitsi eriti rääkida . Aint Koit Toome mainin ära MÄLESTUSED jääb alati meie lauluks Avvu. Ma oleks peaaegu selle laulu ajal nutma hakand ,kuna tulevad kõik head ajad meelde mis ma sinuga koos olen veetnud, ja nüüd sa lihtsalt jätad mu maha ja lähed tartusse :S Aga noh vb tulen sulle kunagi järgi :) Nii siis tantsisime seal julmalt ,tantsulõvid nagu me oleme, hiljem tantsisime seal taga pinkide peal vapsee ,einoh me Sinuga koos oleme niii toredad, sa mu kaasa ju :) Minu musi ;*
Nii mis siis veel, ilgelt kuum oli ja kõik tahtsid ilgelt juua ,ja no mis meil tibuga üle jäi, läksime silveri juurde et õuu osta meile juua :D jee ostiski :p
tglt see kammaijaa pidi 1 lõppema aga mingi 12 lõppes hoopis, see lõpp tulin nii järsku, et ei saand arugi.
No ja siis Kõik läksid jalgsi võru poole , me tibuga ootasime Madist ,Karinit ja Silverit et nendega koju saaks, irw nood hakkasid veel sööma seal ja. Noh ja siis neil oli vaja veel bosssu eest ja määdi eest ka läbi sõita ,oigavad et oii kui palju rahvaas läheks kaa :D
no ja siis lõpuks vast mingi pool 3 jõudsin koju, siis ka und ei tulnd kuigi teepeal oleks peaaegu magama jäänd :)
See päev oli ÜliHea (Y)
Tänud Musid, et olemas olete , Armastan teid ;**

No comments:

Post a Comment