Tuesday, April 13, 2010

Pole kaua kirjutand:)


Issand ,ma olin juba unustanud et mul blogi on. Viimasel ajal on nii kohutavalt kiire olnud et ei ole aega olnud kirjutada.
Aga vahepeal on ikka väga palju juhtunud:)
Liisal, Mariol ja Keitil oli 5 aprillil sünna :d Nüüd eile 12. oli siku sünna :)
Palju Õnne teile veelkord tagantjärgi! :)
Eelmine nädal ja seenädal ka nii raskelt läinud:S
aint õppiks nohh! omgg mai jõua enam. Selg kah valutab, mai tea vanaks hakkan vist jääma, radikuliit tulnud:) Siis eile õhtul jäi kurk valusaks ja täna hommikul ärkasin suure nohuga :'(
Nii maiteagi nüüd mida veel rääkida:)
Eile käisime metsas sinililli korjamas :D õigemini mina korjasin :D Maitea mis häälitsusi see Annu seal puu peal tegi:)
Nänänää... meil jooksevad sõdurid ringi:P
Aga siku ,liisu ,max ja uss käisid fotojahil:) Hästi tublid olid :d essa koha said (Y)
Pühendan pildi kah teile siis:)

jamh aga praegu ei tulegi midagi meelde :) ma üritan nüüd tihemini kirjutada :) Tuletage meelde! :)
Okei, Tsauu, kallid olete ;*

No comments:

Post a Comment